Wednesday, January 13, 2010

UM


dh 3 mggu aku berkampung kat cne
mule2 tu mmg blur giler
yela xd basic pasal tradisional ke
ballet ke asyik ke
ahahhahahah
xkire r
aku kne workhard on this
sebab aku buat semua ne untuk mama n ayah
kejayaan yang aku buat ne
untuk mereka
kebahagiaan mereka adalah kebahagiaan aku
cruisly mmg aku blur
banyak benda aku mcm
OOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
tap ape boleh buat
aku kne jugak kejar mase
sem ne sem pendek so semua kne nak rush
ahahahahahahahahha
so i've to work hard
seteah 3 mggu bereda kat kolej 3 ne
aku masih lagi degil nak sertai aktiviti kolej
ahahahah
mayb aku belom bersedia lag
actually dtg cne
bukan nk pegang ape2 jawatan
malas nk pegang apa2 jawatan
just jjadi suggestion pun ok jugak la
ehehehehehhehehe
yang penting kne aktif sukan
so aku leh stay kolej
ahakz
this is some stry of me kat cne
neway
UM mmg best
yang adik2 blaja rajin2 masuk U
mmg best

Friday, January 1, 2010

NEW CHAPTER BEGINS

selamat tggl 2009
apakah yg telah ku capai
selama 2009
adakah 0???
adakah 100%
50%
ahahhahahahaa
aku pun xtau...yg aku tau beberapa impian ku telah ku capai tahun ini
dan ku telah menggembirakan sebilangan kawan ku sepanjang tahun ini
alhamdulillah

2010
lembaran baru dlm hdp aku
dah mula d gelar sebagai mahasiswa
so xleh nak men2 lag
buku baru muke baru kne buka
strt blaja
i got my GOAL at UM
so must get it in 3 years
moga dengan lembaran baru mematangkan lagi diri ini
mendekatkan lagi diri ini DENGAN YANG MAHA KUASA
akhir kata
ini lah kenangan sepanjang 2009 ......