Saturday, May 8, 2010

TERIMA KASIH MAMA

genapnya 9 bulan 10 hari
bernafasnya aku didunia ini pada tarikh 30.3.1989
sejak daripada itu dunia yang nyata ini aku kenali
aku belajar berjalan
bercakap
bermain
berkasih sayang
dan bermacam lagi
lahirnya aku daripada perut seorang ibu yang mengandungkan aku selama itu
menampung beratnya aku didalam rahimnya
tanpa rasa penat dan mengeluh
ibu dengan penuh kesabran
penuh rasa sayang dan cintanya dia kepada diriku
melahirkan aku kedunia ini
kasih sayang ibuku pada diri ini tiada belah bahagi
jahatnya aku , kurang ajarnya aku , degilnya aku
dia tetap menyayangi diri ini
tetap menegur aku dan senantiasa menerima diri ini
sejujurnya
AKU SANGGUP KEHILANGAN CINTA SEORANG KEKASIH DARIPADA HILANGNYA KASIH SAYANG SEORANG IBU
thnkz 4 evrything mum
i'm gonna mke u proud of me oneday , evryday
SALAM HARI IBU
sayang mama

2 comments:

  1. ko pasti ko ddk dlm rahim ibu ko 9bulan 1o hari?
    tak ramai org ngam2 tempoh tu...

    ReplyDelete
  2. haah sgt pasti...genap2...sebb 2 mmbesar sht dan kuat...=P

    ReplyDelete