Wednesday, December 1, 2010

THE END FOR 1ST YEAR .....


THE END for this sem
huahahahha
akhirnya habis juga exm untk semesta ne
tapi mcm mana keputusannye
last paper BUDAYA TARI DUNIA
alhamdulillah apa yang aku buat revision sendiri
dengan kwn2 semuanya keluar
target soalan pun keluar
but criusly
I HATE THE QUESTION SO MUCH
muahahha
sebab apa soalannya terang2 boleh buat point
tapi bila masuk bab nak menjelaskannya dalam konteks ayat aku blur
plus malam sebelum exm aku tak tidur
hahaiii gigih belajar
di tambah pula dengan demam
pula masa nak jawab exm last tu rasa betul2 tak selesa
dengan selsema , sejuk , bdan lemah , nak muntah
muahhahahaa
tapi nak buat mcm mana kne juga kuatkan diri walaupun tgk tulisan dan mcm cakar ayam
leh kata lebih teruk la
huahahha
last 30 mnt tulis last soalan
menggigil mcm x mkn pdhl dh mkn b4 masuk
abeh je exm rasa lega
tapi ttp cuak juga menggu nasib seterusnya
abeh je exm miss bilqis sediakan kek untuk sekelas
hahaiii coklat yummy2 ....
btw perjalanan dah hampir separuh jalan....
kuat lagikan aku nak berjalan
gigih lagikah tulang ini bergerak
doa mama dan ayah
sokongan kakak dan adik
dorongan pengajar dan kawan2
serta perhatian daripada yang sangat aku perlukan
membuat aku tetap tempuh juga segalanya
harap masa akan datang di permudahkan
insyaallah .....

2 comments: