Monday, February 7, 2011

WEDDING DRESS ( SAHZU AZMIRA & MOHD TAUFIQ )

assalammualaikum
yeah tanggal 29.01.2011
bertempat di seksyen 20 Shah Alam
dikediaman Polis
naiklah pelamin seorang daripada kawan sekolah rendah a.k.a sehingusan
SAHZU AZMIRA dan MOHD TAUFIQ
alhamdulillah
1st time die bawa taufiq ne masa reunion berbuka puase beramai2
by tht time die ngn topik ne dh bertunang n kata nak kawen 2011
mmg betul2 tunai hajat mereka alhamdulillah
jodoh dah smpai seru dah smpai apa lagi jgn di lewat2kn perkara yang baik....
gtew la gayanyakan...
nak gerak ke sana mmg journey yg best huahaha
thnkz to PINKY sebb sggup dtg dpd kluang smpai ke KL
kalo dulu aku soh dtg payah bebeno...reha pun dtg sekali
best la dpt kmpul rmai2
bajet nak gerak sekali ngn KR dan ERMA
tapi alkisah masing2 gerak sndiri..yela xkn nak dtg dengan tgn kosong
1st trip smpai ERMA jam 12.30 katanye la then KR
last sekali baru aku
hahahahaa sebb aku terlajak smpai nak ke KLANG sana
kesian mereka2 yg sekereta dengan aku sbb lapo sgt tggu nak ke tmpt pngntin
konsep rumah perempuan hitam putih...smart je
smpai2 terasa agak terharulah mereka2 yg smpai awal ne x mkn lagi sggup tggu aku
sob sob sob thnkz guys..muahahha
mknan pun mmg best and 1st class crius terbaik r mira...
abeh je mkn brgmbr la dgn pngntin jengah2 juga hntrn diorg
pergh mini lappy siot...ada suara2 juga kuar " nnti i nak tu juga "
hauaha senyum sahaja aku..insyaallah i tunaikan dear,....=P
balik je rehat2 mlm lepak
xleh bla lepak2 madah mengutuk je kerjanya
KR ko jht ajk aku mengutuk
ish2 xbaik betul
tapi thtday seharian mmg egmbira ketawa x sudah
TAHNIAH KEPADA MIRA DAN SUAMI
kami kwan2 dpd SRKPT 1
doakan kebahagiaan dan moga berkekalan sehingga keakhirnya
thnkz kat PINKY snggup dtg KL dan reha juga
thnkz to u dear sudi teman
akhir kata...siapa pula selepas ini .... jeng3














1 comment: