Friday, May 27, 2011

wachaaaaaaaaaa...!!!!!

wacchhaaaaaaaaaaa
hahahha kung fu panda 2
pergh crius beb terbaik dari ladang hahahah
more action ,more funny
gempark habisss laaa
xrugi tgk crius.... tp tgk dalam 3D mmg pening tp puas hati juga

wachaaaaa

renungan...hah camano tu???

bila seorang anak melebihkan kawannya daripada keluarga
alahai kan sedih seorang ibu dan ayah jika setiap apa yang ditanya serta dicadangkan tidak diendah.
kenapa dengan kawan or pasangan boleh bercakap dengan nada yang rendah
kenapa tidak lakukan begitu kepada keluarga?

maka dengan itu...pastikan family 1st...=)

peringatan ini di bawakan khas untuk anda oleh fieq89
dan untuk diri sendiri juga....=D

renung2kan selamat beramal

Wednesday, May 25, 2011

Monday, May 23, 2011

m-pop yang sedey ... =(

choreography = haus beb .. kelaut masing2

energy = langsung xd ... pecah lobang mcm ADIK2 mnri...ADIK2 pun lgi bagus gaknya..=D

style = hancus ... copy quest crew punye move...jgn nak tipu korg buat sndiri ea...

lagu = erk ...tttuuuiiihhhhhh

over all = FAILED !!!!



gula-gula yang tak manis langsung....



lagu = apa yang korang merepek nie?

penulis lirik = kononnya JY PARK la ea???

penyanyi = memang x manis berpakaian mcm tu

tarian = ouch kureng gedikzzz lor ... haus

over all = FAILED!!!


Friday, May 20, 2011

THE LIFE


BBOY LIFE
CAN PEOPLE OUT THERE UNDERSTAND HOW WAS IT???

INFLUENCE


nothing alse
i just wanna dance like he did
his skill influence me the world of bboy
urgh
training training training

Thursday, May 12, 2011

sudah abeh exm aku awal lagi dpd mereka2 yang lain
yeah2
ramai tanya kenapa x balik lagi..alahai nak buat carma gak
cari duit cket b4 balik...melayangnye 100 sebb pas masuk RTM hilang...urgh
tragedi sgt
menghantarnya ke airport agar selamat terbang ke rumah
alhamdulillah segalanya berjalan lancar
alahai sayu je rasa hati berat nak tgk pergi
balik rumah je xp kot ....


meleleh kot bila drive balik ... hahaha ... muka legend hati tisu ... =D

Friday, May 6, 2011

20 FAKTA ...

1. Seseorang yang menggunakan tangan kanan
cenderung untuk kunyah makanan menggunakan
bahagian kanan.

2. Mengunyah gula-gula getah(chewing gum) ketika
mengupas kulit bawang boleh mengelakkan kamu
menangis.

3. Lidah bewarna pink bila bebas kuman,bila bewarna
putih,maknanya ada la kuman.

4. Moto Mercedes-Benz "Das Beste Order Nichts"
bermaksud "yang terbaik atau tak langsung".

5. Kapal Titanic adalah kapal pertama yang guna
isyarat SOS.

6. Anak mata akan mengembang sebanyak 45% bila
seseorang lihat sesuatu yang menarik.

7. Anda tak boleh sentuh telinga anda menggunakan
siku

8. Purata kanak-kanak ketawa ialah 300 kali
sehari.Dewasa pula 15-100 kali sehari.

9. Kelawar selalunya akan belok kekiri bila keluar dari
gua

10. Burung hantu(owl) berkelip menggunakan kelopak
mata atas

11. Madu senang dihadam perut manusia sebab lebah
telah menghadamnya terlebih dahulu.

12. Ayam jantan tak boleh berkokok tanpa
memanjangkan lehernya terlebih dahulu.

13. Warna biru itu menenangkan.Ia menyebabkan
otak manusia membebaskan hormon penenang.

14. Setiap kali bersin,sedikit sel otak akan mati.

15. Paru-paru kiri lebih kecil dari paru-paru kanan
kerana memberi ruang kepada jantung.

16. Bila kamu malu,lapisan perut menjadi merah.

17. Bila badak air stress,peluhnya berwarna merah.

18. Kos bina kapal Titanic ialah 7 juta $,manakala
filemnya 200 juta $

19. Sel darah merah mengambil masa 20 saat untuk
mengalir ke seluruh badan.

20. Setiap orang yang membaca artikel ini cuba
menyentuh telinga mereka menggunakan siku.
(@_@)

9 JENIS ANAK SYAITAN ...

Umar al-Khattab r.a berkata, terdapat 9 jenis anak syaitan...


1. Zalituun
Duduk di pasar/kedai supaya manusia hilang sifat
jimat cermat. Menggoda supaya manusia berbelanja
lebih dan membeli barang-barang yang tidak perlu.

2. Wathiin
Pergi kepada orang yang mendapat musibah supaya
bersangka buruk terhadap Allah.

3. A'awan
Menghasut sultan/raja/pemerintah supaya tidak
mendekati rakyat. Seronok dengan kedudukan/kekayaan
hingga terabai kebajikan rakyat dan tidak mahu
mendengar nasihat para ulama.

4. Haffaf
Berkawan baik dengan kaki botol. Suka menghampiri
orang yang berada di tempat-tempat maksiat (cth: disko,
kelab mlm & tempat yg ada minuman keras).

5. Murrah
Merosakkan dan melalaikan ahli dan orang yg sukakan muzik sehingga lupa kepada Allah. Mereka ini tenggelam dalam keseronokan dan glamour etc.

6. Masuud
Duduk di bibir mulut manusia supaya melahirkan fitnah, gosip, umpatan dan apa sahaja penyakit yg mula dari kata-kata mulut.

7. Daasim (# BERILAH SALAM SEBELUM MASUK KE RUMAH...)
Duduk di pintu rumah kita. Jika tidak memberi salam ketika masuk ke rumah, Daasim akan bertindak agar berlaku keruntuhan rumahtangga (suami isteri bercerai-berai,suami bertindak ganas, memukul isteri, isteri hilang pertimbangan menuntut cerai, anak-anak didera dan pelbagai bentuk kemusnahan rumah tangga lagi).

8. Walahaan
Menimbulkan rasa was-was dalam diri manusia khususnya ketika berwuduk dan solat dan menjejaskan ibadat-ibadat kita yg lain.

9. Lakhuus
Merupakan sahabat orang Majusi yang menyembah api/matahari.





shared from : norlihazmah ghazali



Tuesday, May 3, 2011

KENALI SAYA ANAK NO 2 ... AHAHHAHAHHA

ANAK MANJA IBU

sebab apa2pun mesti dia akan diutamakan oleh ibu. apa sikit ibu!!

ANAK DEGIL

Anak kedua dikatakan lebih degil, keras kepala dan tidak mendengar kata. semua dia ajer yg betul..dlm ramai2 adik beradik dia ajer yg KETEGANG .. kemahuan dia kuat.. kalau buat sesuatu sungguh2… kalau tak nak tu, tak nak lah jawabnya, boleh dipujuk tapi selalunya tak berapa jalan..

TAK PANDAI PUJUK

memang anak no 2 ni dia tak pujuk makwe / pakwe dia..

BERCINTA

Tak digoyahkan anak no 2 juga …. dia kalau bercinta, sangat setia…sanggup berkorban …

HITAM / PUTIH

Apa yg dikatakan semua dipegang ( kononnya ) kalau hitam2 hitamlah kalau putih …. putihlah ….degil tak boleh toleransi

HATI

No 2 ni juga nampak ajer keras…tp hati dia lembut juga….SATU lagi peel dia…dia tak boleh ditegur….kalau kita tegur dia mesti tarik muka

BERDIKARI

very independent..mmg betul..tp kalau terlebih indepent pun payah…..TP mudah bergaul..campak lah kat manapun sekejap dah dapat kawan..very take care of her brother and all stuff belonging family.( sebab terlalu ambil berat pun menyampah…semua adik2 kena control kena report kat diorang ) ..

ARAHAN

anak no 2 ni juga dia payah nk terima arahan….dia lebih suka buat hal sendiri pendek kata..tak boleh kerja ngan org…ramai anak no 2 ni keje sendiri

PEMAAF & caring

tak dinafikan no 2 ni pun pemaaf & caring…TAPI awas jgn bg diorg marah….kalau depa marah faham sajer lah

PAKAIAN

Nak ajer up to date…semua nak kemas....








source :