Friday, June 17, 2011

bila orang bina bangunan beraksi


my very 1st time choreography in contemporary yelah selalu menari je kan
ini pun sebab afifah kwn aku punye adik mintak tolong buatkan
so aku perlu juga bantuan dpd kwn aku sorg ne amm
then mntak pandangan dpd senior k-rul
and membuat cket rujukan serta inspirasi dpd lecture mr leng poh gee
alhamdulillah hasil untuk pertama kali ni boleh di terima
cara aku senang je cantik ke tidak tu terpulang kepada yang melihatnya
kali pertama meniru tak apa....
kali2 yg lain tu dah kne pndai mncipta identiti sendiri

alhamdulillah budak2 archi ni pun berikan kerjasama yang baik
juri2 malam tu pun seronok tgk persembahan ni
ada yang kata unik x pernah diorg lihat
yelah org2 bina bangunan ni beraksi di pentas cm 2 sekali
5 hari pula tu berlatih
menang mata juri 4/5
muahahhahhaa

syukur alhamdulillah
berada di tempat ke-2
tidak ada masalah bagi aku
placing ke berapa tu aku x pernah target
just nak budak2 archi UM ni perform well
and rasa how pelajar tari UM belajar tentang tari
good job archore ...



archore teranglahhh
for TERANG ARCHITECHTURAL WORKSHOP 2011 UTM SKUDAI

present to you - SULUH

No comments:

Post a Comment